Starship
tak saked mane kod =(
Tuesday, 19 July 2011 • 07:45 • 0 comments


sedeyh nyer lah rase ari nim .. dah r sy dok sehad ari nim .. tpi sebenarnye bukan ari nim jer .. nak dekad 2 minggu dah x sehad nye .. x pergi klinik pom .. rehat g2 jer kat umah .. nim pom x makan ane ngat ubat .. di sebabkan ayah dah beli terpakse r makan .. makan 3 jenis ubat batuk dah .. tapi tak sehad2 jugop .. emm .. sedeyh ngak rase .. dulu sopmo cakap .. sampai tak henti2 cakap .. tapi lenim aku jadi senyap oh ckit .. aduihhh .. nak bising maam dulu smula dop leh orh .. tekak nim tak nop sehad .. nyakit guh r .. kalo batuk pom bkn macam batuk bese ow .. nim batuk sampai saked ngat .. pastu lau ckap cikit rase nak muntah .. kalo batuk cikit macam nak muntah .. emm .. nak cakap nge kawan dop leh .. suare adop ane ohh .. jadi kene senyap jer .. tak sdap r kalo macam tu .. waduhhh .. taksuke taksuke =(
pastu ari nim plop 19 . 7 . 2011 kene cocok .. aduhhh !!! sakit gile weyh .. jarum ye besar cikit dari yang pertama dan kedue .. memang saked ngat2 r ... lepas kene cocok ow penim kepale .. nak jalan pom tak larat .. tapi ape boleh sy buat .. kene pakse kan diri untuk berjalan gop .. mase gi KOPERASI ow .. cite r kat soram eh .. pasal sy kene cocok yg saked ngat .. pastu ye g sepak plop kaki .. adoii .. jadi tangan & kaki plop saked .. emm .. bile dah kene ow sy sepak ye smula .. dh kaki sy saked .. tak kan nak berdiam diri jer .. tapi sy sepak ye SLOW jer .. tapi just 1 kali jer .. yang si die nim brpe puluh kali .. tak adil r g2 sbnr nyer .. tapi mlas r nak cari pasal .. jadi diam je a gane2 ..pastu g r beli makanan & minuman and then g r makan .. sblom makan , sy makan ubat yg MISI bg .. bile sy makan ow .. ingat kan sedap .. rupe nyer pahit gile .. perhh .. baek x yah makan lau mcm tu .. tpi terpakse jugop .. sbb x nop bg pengsan .. huhh ... skrg tmpt yg kene cocok ow bengkak .. em .. x leyh nak gerak ane tgn beloh kiri eh .. kam saked .. huhhh .. kawan2 sy pom pening kple sbb kene cocok .. sy penim gop .. tpi wak DON'T KNOW jer ... emm .. tu je a nop cite .. lgipom adop cite nape gop .. k r bye .. ='(

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME