Starship
T E R I M A . K A S I H :'D
Wednesday 23 November 2011 • 21:55 • 0 comments


hey awak ,
sape awak tu ?
sape ye ? awak lah EYDA KHALIDA :)
terima kasih ye kawan .
sebab awak sudi dengar cerita saya .
masalah saya awak nak dengar .
saya nim x malu sungguh laa .
cerita masalah kat orang .
buat malu je kan sayang ?
lalalala ~ ilek r op ?  ;p
awak , saya tak ahu bakpe jadi sedih gini .
adok orang teman tek .
asik pendam je sorang2 . 
kan takde orang nak dengar masalah saya .
hmm . kalau dengar pun buad tak tahu je .
bukan nak tolong ke .
tapi sory aa . bukan mengharapkan pertolongan org .
tapi masalah nye buad bodoh je apabila orang cerita .
sape tak sakit  hati kan ?
tu la asyik pendam je . pendam pendam .
</3 hancur beto hati orang wak gitu .
hmm . kalau x nak dengar bgthu lah awal2 . 
tak terasa mane .
tapi sekurang-kurang nye dengar and bg nasihat x pe dah .
haish . k la . malas nak cerita sal orang .
x baik , kan kan kan ? :')
tahu dok gy aku single ?
dengo dok ? S I N G L E :D
lalalala ~
sekarang nim nok cari pengganti .
haaaa ? pengganti ? ape tu  ?
haaaaa . meh nok cite er . 
kang aku single . nok aa cri pakwe soram .
shhhhh ! bisik doh r .
nok cari pakwe sorang :3
hihi . jangan bagitahu orang tau .
senyap je . rahsie antara kite . haha
kalau awak bgthu , 
sy goreng awak , pastu nak wat SUP .
hihi . x pe kan ?
dah dah . malah nok makan , adok mood .
walaawwweee . 
walaupun ak x dop pakwe .
tapi aku ade skandal .
sorang je skandal aku er .
tak mau lah curang2 .
hihi . nok tahu dok name ye?
nok dok ? haha
okay . name yee ...........
jeng jeng jeng <3
IQBAL  .
nok name penuh ? 
SYED AL IQBAL .
betul dah op name ye ?
ehh . dok tahu gok .
tapi ase nye betul dah . hihi
sory aa kalo saloh eja name awok iqbal ehh . lala ~
jangan marah neh ? ;p
nak tahu name fb ye lok ke ?
hmm . nak bgthu dok aa ?
takut ye marah aa . adushh . 
gane er ? hmm . kabo je la op ?
okay okay , tak sabar nak bgthu ni .
IQBAL LAA .
tu aa name fb ye .
dulu ak wak relate ngan ye
tp skrg dok dh . ahu bakpe . aku terdelete ase .
hihi . jangan mara iqbal . 
aku sayang mu skandal er :3
skrg nim mu ade kat jambori tu kam ?
petang nim balik . alahaii . dok sabo nak chat ngan mu .
haha  . k lah . 
ape yang penting skrg , 
cari pakwe . yeaa :'D 
tapikan siapa orang tu ? 
jeng jeng jeng .
nanty aa aku kabo mula ke mu .
okay  . sampai sini dah aa . 
nok siap - siap lok g umah sepupu .
nok tahu sape pupu aku ?
ZIRAH ERAH .
cari r fb ye . k lah .
byebye <3 muah . 
thanx to eyda sebab tolong zaty ,
ILOVEYOU .

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME