Starship
say : MENANGIS LAGI :'(
Tuesday 13 December 2011 • 20:35 • 0 comments


ASSALAMUALAIKUM :')

Hey awak semua . awak semua sehad ? keluarge awak semua sehad ? harap-harap sehad lah ye :) Alhamdulillah . urr . dah makan ? kenyang tak ? hee.. banyak tanya lah pulak aku ni . haihh . ape la .. atoto -.-' aikk , bakpe aku sebut atoto ? okay , aku mula-mula nak tanye apa maksud atoto ? aku hairan ngan orang sekarang , komen status atau gambar sikit , pakai ayat " Atoto :3 " gitu ah . aku pun naik mikir lam kepala otak , ape yang di maksud kan dengan perkaran tu erk ? korang faham ke maksud atoto ? ke reke sendiri ? tapi kalau reke pun mesti lah tahu maksud atoto . haihh , tapikan yang aku tahu nye maksud atoto tu ( reke sendiri je makne tu ) nak toto agak nye /: betul ke tak aku tak tahu , al maklum lah reke sendiri je maksud perkataan atoto tu . haaa . korang x cukup toto erk kat rumah ? apa lagi , suruh mak / ayah korang beli toto . senang cite . ke korang yg nak jual toto ? ;'p macam-macam lah . bagi aku maksud atoto tu semua yang ade kaitan ngan toto . adoii . dah tak adaa orang yg tahu maksud atoto . jadi aku reke lah mende tu . hihi . beng gok marah aku kalau salah . reke sendiri meme gitu . ke korang tahu maksud tu ? mesty tahu kan ? jadi bagitahu lah weh , aku nak tahu sangat . lalala ~  k la kalau tahu maksud atoto kabo ke aku ;'p

urr , aku nim dang menaip . banyak ah cerita pulak . haih . nak cerita pasal lain , lain yang aku cerita . tapi tak pe lah , ade korang kisah ke ? nim kan Blog aku . ikut suka hati aku lah . beng care gok . haa , tahu maksud beng ? macam jangan cara ahh . haha . aku nim sekejap je melekat dengan bahasa terengganu . stay terengganu baru setahun , mak aku kate . lepas aku SPM mak aku nak pindah Gong Badak . kalau sempat . sebab aku dengar mak aku kate ye teringan ngat duk umah kat sane tuh . huh . sabar lah umi . ade mase kite pindah lah ye . huh . lagipun mak sedara aku stay situ jugak , kalau aku stay Gong Badak , semua nye dekat . stesen minyak belakang rumah . nak g sekolah dekat je . bayang ah gane , jimat minyak berbanding aku stay kat P**** ............... haaa . ade lah tu . biar rahsie . hmm  .

e'eh , aku lari dari tajuk suda . jangan marah der / bro . weeheee :'3 okay-okay , aku nak cerita dah nim , siap sedia lah , bawak biskut kalau nak makan , bawak tisu kalau anda menangis , nanty susah lak , sape nak lap air mata korang . urr . apa yang aku mengarut aku pun tak tahu . lalala ~ senyak ah mu semua , nak cite dokley . huh . ( adk kaitan pun ngan mu semua . saje aku wak hal nk bising bango lam blog aku . sebab lame aku tak update tek , sian blog aku , ishkishkishk ) huh , aku kan semalam menangis weh , sorang je tahu bakpe aku nangis . nak tahu tak sape yang tahu aku nangis ? TASHA sorang je weh :'D die tido lewat sebab ape ntah , aku tido kul 4 gitu aa . tambah pulak kepala aku sakit , terhuyunh-hayang kali . nak muntah pun ade , aku kene stay lam bilik je . kalau kua bau cat tu leh wak aku sakit kepala . bukan sakit biase . memang sakit ngat-ngat aa . urr . aku nak nangis ase sakit kepala gini , tambah pulak mikir sal 2 orang tuh . 

huh :'( semalam kan . aku wak perkara bodoh sekali weh . hmm . bakpe lah aku sakitkan hati orang yang slame ni sayang aku dengan ikhlas , aku macam tak hargai pemberian Allah ke aku , bile dapat orang tu , aku malas care . tapi kan , aku happy weh , dapat orang yang sayang aku stay dekat je ngan umah aku , x jauh mane lah . sorry ye capital  A , sy tak bermaksud nak sakitkan hati awk . sy bengom sikit semalam , tu lah jadi gitu . saya pun pelik bakpe sy wak gitu , padahal adok nape nape kesalahan pun yang awak buat . awak tak balas mesej sy , sebab kredit tibe-tibe tak de kan ? lepas ade smula . okay . saye percaya . mana saya tahu jadi gitu awak eh , maafkan saya neh ? hmm . semalam saya nangis sebab mikir sal ni , saya bodoh ngat g wak gitu , setiap manusia pasti melakukan kesalhan kan ? tapi aku wak kesalahan yg bengong . hmm . aku menangis semalam , sebab aku menyesal gile weh . tasha thanks sebab bg semangat kat aku . mu ah tempat aku luahkan perasaan aku . sorry ah semalam aku ganggu mu , mu ngantuk dah kan ? sory aa . aku tak tahu jadi macam ni . hmm , aku dok tenang molek semalam :') huh .

untuk capital I . aku mitop maaf sangat-sangat pasal semalam jugak , aku tahu aku salah . aku sengaja sakitkan hati mu ngan perangai aku . aku sengaja wak mu benci aku . sebab aku tak nak mu tunggu aku weh , aku tak nak macam tu , aku sian kat mu , aku dokley orang tunggu aku , aku takut selama mu tunggu aku , mu sakit hati ngan aku , tu lah aku terpaksa wak semua tu demi kebaikan mu , tp bagi mu , mende yang aku buat kat mu bukan untuk kebaikan mu op ? huh . sory aa kalau bagi mu gitu . sory sangat dh sakit kan hati mu , tapi bagus ah kalau mu dah kecewa sangat ngan aku . memang tu aku nak , orang macam aku tak perlu lah ade orang sebaik mu , mu terlampau baik weh . jadi x sesuai kawan ngan aku . mu cari ah kawan lain neh ? arnab , mu jage diri mu molek nanty er . aku dok dapat doh nak jage mu . diri aku sendiri pun sekarang ni tunggang langgang . hancur blake , aku nak hidup baru , start daripada awal , x nak sedih-sedih lagi . tapi macam tu lah , selalu menitikkan air mata . nyekit ase wak kua air mata . dah tu , aku tak tahan tek . tu air mata aku terpaksa kluar . huh :'( aku tak leh bayang gane semalam . tapi mu jangan ah wak semua tu untuk aku , tak perlu weh . mu g lah kluar ngan ex mu , kawan mu . klua je . tak perlu lah bagitahu aku , aku tak nak tahu . 

hmm . okay , sekarang ni aku nak mulakan dengan yang baru , start smula . huh . aku nak belajar tak sakitkan hati orang yg sayang aku lagi , aku tension , tu aku wak gitu kod , nak orang benci lah sangat . sory kepada sape-sape yang menjadi mangse aku semalam , aku tak tahu jadi gini , sungguh nyesal . maafkan aku semua , aku tak sesuai untuk mu semua , aku layak untuk orang baik macam mu , maafkan aku neh ? :'| sakit macam mane pun , aku terpakse wak , sakit sangat-sangat tapi aku kene tabah lalui semua ni , jage diri mu molek neh ? tak yah care lah aku , sehad ke tak , pandai aku ah . k laa . aku tak nak taip panjang , ak letih . k la awak semua , take care . bye . ILOVEYOU :')



Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME