Starship
So sad ;'(
Saturday 4 February 2012 • 05:36 • 0 comments


Assalamualaikum ;'D

Hai hai ♥ hihi . Lame gile tak update blog . Waaa . Rindu wes ): hewhew . sebenar nye banyak cerita aku nak luah kan . Tapi tak boleh lah semua nya . Bahaya laa -.- kan kan ? Tak percaya ? Tanye lah kat orang lain . Ade tak dieorang cerita semua nye tentang diri dieorang dalam blog . Kalau ade pun , tak semua kan ? separuh je . Ramai orang kebiasaan nye biase cerita kat kawan dieorang iaitu bestfriend yang dieorg boleh percayai . Bukan nye mengkhianati :') oye oye  huhu . Aku gedik ? so what ? Ade aku peduli ? ha ? kau peduli ? aku kesah apa ! hua hua . go die ;p jahat kan aku ? okayy . soriii )'; aku gurau je haa . Beng serius sangat yang oiiii . adoii . Terasa lah sangat . Kau terasa ? aku lah touching babe )': hancur hatiku . Patah hati ku </3 

Hmm . Aku pun tak faham manusia sekarang . Kapel putus . Putus sebab apa ? Gaduh kan ? oyee . same je ha ngan aku . Tak percaya er ? peduli ape aku . Aku just cerita yang sebenar je . Tak de tipu pun . Tipu kan dose . Bak kate masa aku kecik-kecik dulu " Tipu dosa mati seksa masuk api neraka " O: bahaya tak ayat ni ? mesti korang dah biase dengar ayat nii . mase kecik-kecik dulu lahh . kan kan ? tak ingat ? pulihkan kembali lah ingatan korang tuhh . aku tak paksa . hihi .Okay , sebenar nye aku banyak nak cerita ni . yang penting aku nak cakap aku update blog pada hari ini bersamaan dengan hari Sabtu malam Ahad . tarikh ? 4 Febuari 2012 :'D hihi . 

Khamis baru ni , 2 Febuari 2012 , aku baru habis exam :') huwaaa . akhir nye abis jugak exam t_t susah gile kut exam . nak nak pelajaran yang aku tak suke . apa ? tak suke lah -.- hayyaaa . apolaa . Exam yang paling senang bagi aku Math . hehe  senang jugok lah . Tapi kan kertas math 1 tak cukup masa . sebab apa ? sebab ade satu tajuk je aku tak ingt formula . alahaii . sakit nye hati ku . Dah lah pekse lam dewan pulak . skali ngan budak form 5 ;') tapi best gok . pekse ramai-ramai . harhar . bising bango kadang lam dewan tuh . Oritee . aku tahu aku tengah bolok kan ? aku sendiri pun tak faham apa yg aku update . haha . adoii lahh . 

Lastly , untuk capital * dan * . Semoge bahagia hingge ke ank cucu . aku harap mu due bahagia . Aku slow2 aku cube lupakan pakwe mu tu , bekas pakwe aku jugak . Memang aku sayang ye , tapi aku kene ingat jugak yang dia dah berpunye . iaitu bersama ngan mu kan kawan ? mu kawan baik aku capital * . jage ye molek2 . harap mu lebih pandai jage dia , ambil hati dia berbanding ngan aku . dan juga jangan bergaduh ye ? aku tengok mu due orang pasangan yang bahgie . romantik   aww . okay lah . malas nak cerita banyak . penat dah aku taip panjang2 . malas nak cerita . lain kali aku update lagi . bubye . iloveyoualluntildie   muah . 

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME