Starship
pAtUt kEr buAd mAcAm niM ??
Friday, 8 July 2011 • 07:43 • 0 comments

aku pelik tul zaman sekarang .
kalo COUPLE op .. mesty tgop wajah dulu .
ishk9 ... aku tak leh orang g2 ..
kalo orang hop anto chat ginim ke aku .
" JOM COUPLE " aku dah dapat rase .
couple pom sbb wajah ...!!!
wajah seseorg itu belum tentu buad kau bahagie ..
tapi aku rase .. kau couple ngan budop cantek2 sbb nak banggekan diri yg kau ade makwe CANTEK jer .
kau syg kan die sbb ye cntik . 
kalo ye tuh huduh mesty kau x kan couple nyer la ..
hurmm .. mmg ramai dah yg mcm nim ..
tapi x semua .. ade la sesetengah ow ...
aku dop leyh jupe org g2 .. mmg dop layan terus r ..
tobak pom .. emm ...
nak buad mcm mane kan .. DUNIA TAK PENAH BERUBAH .
TAPI SEBALIKNYER MANUSIE YG BERUBAH .
aku just ckap yg realiti ..
aku nak cakap jer .. sbb mende ginim sering dh berlaku ..
jadi kalo memilih seseorg tu jgn kerana wajah ..
TAPI KERANA HATI <3
aku mitop maap r kalo ade yg trase ..
tapi aku x ckap pom ke mu ...
aku taip pom sbb aku tahu mende semua nim akan berlaku .
k r . aku malas gak nak cite banyak2 . bubye .
LOVE U ALL <3 
muacchhhxxx !! :*

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME