Starship
sAye ngAn besT friEnd sAye ( AfifAh )
Saturday, 2 July 2011 • 07:54 • 0 comments



fifah ! aku sayang kau lahhh ..
kau tahu tak ?? kau lah best frenz aku ..
kau laen ckit .. mu op baek ngat ngan aku ..
padahal op aku byk kali dh wak salah ngan mu ..
tetapi walau ape pom yg berlaku mu r best frenz sehidup semati aku ..
aku tak nak kehilangan mu .. sbb mende aku nop ..
mesty ade pada mu .. ntah r weyh ..
aku nak kate pom x reti ..
tapi nape2 mslh aku kabo ke mu ..
mu pom same .. cite r mslh mu ke aku ..
mu r pandai wak lawak ke aku ..
kadang2 mu lanje aku .. tapi aku lanje gop mu ..
aku halal kan semua nyer la .. walo mu penah ade wak saloh nge aku ..
tapi aku rase .. mu dop penoh pom wak salah ngan aku ..
sungguh r .. kalo pasal ngajup ow .. jgn caye ngak aku ngajup ..
kalo mu nak tahu an .. perangai aku eyh mcm BUDAK - BUDAK .
btul .. aku x tipu ckit pom .. aku nim kdg2 manje gop cikit2 ..
huhu .. malu aku kabo ginim .. hehe ..
kalo mu bace semua nim op fifah ..
jgn ketawe plop .. kam kene je mu nim nge aku kat skola ..
haha .. walau mu baru pindh kat skola nim ..
tapi mu baek r bagi aku .. TERBAEK !
aku sayang mu ketad2 fifah .. aku harap mu kekal ar couple ngan capital A ow ..
moge bahagie selalu .. huhu ..
aku beno nye jeles eyh .. ekpom aku kan adop PAKWE .. haha ..
aku SINGLE kan .. lgipom sape nak ke aku ?
x dop pom .. jadi aku terpakse la SINGLE ..
k r bye ,, LOVE U FIFAH ! <3

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME