Starship
fAke smiLe , fAke hAppY .
Saturday, 27 August 2011 • 09:42 • 0 comments


hey BLOG ,
bakpe lah semenjak dua menjak tiga menjak nim ..
aku happy gila babi -.-
happy mengalah kan orang gila tepi jalan ..
aku happy ?
untung lah kalo happy ..
aku rase aku eyh macam orang gila je sbb happy ..
kalo mu nak tahu op ,
aku merane ngat !!
aku pura - pura bahagie lah selame nim ('=
ntah ah .. aku ase ..
aku hidup atas bumi eyh .. mcm menyusahkan orang jer ..
aku kam manusia biase yg selalu menyakiti perasaan orang ..
aku tahu orang kat lua sane benci aku .
sebab aku eyh , gedik nak mampos .. 
dan macam2 .. kalo ade orang yg pernah kutuk aku tu ..
terima kasih neh .. aku suke kene kutuk ..
kutukan koram tu betul ..
aku nim menyibuk je kan ?
sape2 yg x suke kawan ngan aku ke ..
aku x kesah .. memam aku patut x de kawan ..
aku x reti jage perasaan koram ..
aku permpuan PENTINGKAN DIRI SENDIRI !!!!!
aku budak degil , aku mane bijop macam koram ..
aku tak special pom macam orang laen ..
aku bukan orang kaya .. aku orang biase je ..
nak tahu dok ?
aku banyak kali dah sakedkan hati orang .
termasuk org yg aku paling syg <3
hurmm .. x dop orang pom sayang kat aku ..
tak dop org nak kawan ngan aku ..
huhhh .. zaty2 .. kau ni hanya menyusahkan org je ..
kau nim layak duk soram2 ..
menangis okmo bagus =)
btw ,
for aiman , abg angkat sy ,
adq mitop maap kalo kehadiran adq eyh wat serabut ..
adq opmo nyusahkan abg ,
ggu .. kadang2 pentingkan diri sendiri ..
x mo dengar kate ..
degil kan ?? 
abg benci adq an skrg ?
mmg patot pom abg benci kt adq ..
benci lah sebanyak yg mungkin ..
adq x kesah .. sebab adq eyh bodo .
adq hidup , pandai wat saked hati org je ..
kan3 ? =D
wahhhh .. aku pom x pandai jage perasaan kaka angkat aku ..
aku sombom dah sekarang .
tapi kan .
zaty nak mitop maap kat semua kluarge angkat zaty .
kaka , abg , adq ..
syg mu semua ketad2 ..
kalo zaty adop dh suatu ari nanty ker ,
jage diri neh ?
ok bye semua ('=





sayang koram sangat2 .. take care (=
muahh <3

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME