Starship
pErlukAn ?
Thursday 11 August 2011 • 21:48 • 0 comments


hey dear blog yang tersayang n tercinta ..
sy ase nak cite jer something .. HOHO :3
tapi dok ahu nak mula gane eyh .. 
sbnr nye aku SINGLE .. dan aku bosan jugak aa kadang2 idup single ginim .
ramai lam facebook ade kekasih weyh ..
kawan karib aku pom ade .. wahh =D
sweet gile aa .. sampai aku2 jeles tgop ..
HAHA .. ngek molep ase .. dulu , kakak aku ade ,
kiteorg g aa pantai opmo ptg2 .. aku duk aa soram2 ..
termenung jauhh .. senyum soram2 .. khayall -.-
aku tengop ramai aa pasangan kekasih mari pantai ..
jalan bersama-sama .. perhhh <3
aku pom pe lagi .. pandang jer .. terbayang aku yang jadi dieorg ..
HAHA .. macam2 lah aku nim .. dieorg bahagie jer ..
hope kekal abadi .. same ngan kawan aku .. hope kekal jugak =)
aku je single soram .. kadang2 teringin gop .. kadang2 malas ..
x nak care ekpom .. hoho .. tapi aku nim jeles kuad ..alahaii ..
sebenar nye kan aku ....


hoho .. x tau lah sape orang tu .. aku tunggu jer ..
huhu .. sape lah orang yang x bertuah dapat aku kekg ..
aku tak comel pom macam orang kat luar sane ..
uduh jer .. dan aku bukan orang yg membuka AURAT ..
hehe .. bukan dikalangan orang begitu ..
jadi maybe mu tak terima aku kan ??
maklum lah .. aku manusia biase .. tak special ..
aku uduh sape nakk .. adoiiyaaiii ..
zaty ohh zaty .. sape lah nak kat mu ..
mu kan uduh sepang .. sape ah nop ..
orang tepi jalan tuh hor nok ade aa .
orang gile rama .. tu je nak ke mu .. jangan perasan orang laen nak ke mu ..
setakat tepi jalan tu sesuai aa nge mu =')
tapi kadang2 pikir .. btul jugop ase .. sape nok ke aku ??
HAHAHA .. sian guh la ke aku ..
aku nak seseorang yg leh bg aku 


tu hor ! separuh lagi aku nokk ..
separuh tu aku punye hati ..
separuh lagi aku perlukan ..
ade sape2 nak sedekah ??
sebab aku kehilangan separuh </3
huhuhu .. ekpom air tu dah wak lari separuh ..
tu nak cari mula separuh .. aduuhhh ..
susahh aaa nak lagi separuh ..
nak bagi cantum jadi ginim ..
ade paham ??
bile dicantum kan gitu aa ..
x mo separuh ato pom ade separuh lagi ..
tapi patah ..
adooiiii .. lagi parokk aaa g2 ..
kalo aku dapat separuh lagi tpi dok cantum ..
aku nak jahit plop aa ginim ..




HAHAHA ..
cantum dh kan ??
okay ah tuu .. bru best ..
menjadi 1 hati yang x berpisah ..
hoho .. sape kah lelaki itu ??
waduh2 .. bersabar je la ...
kalo ade jodoh , dapat aa tu kekgi ..
aku akan tunggu dengan penuh bersabar ..
sebab ALLAH suke orang bersabar ..
maklum laa .. lagi pom skrg bulan ramadhan <3
hehe .. k laa ..
adop ohh nak cite nape ..
nim pom dh banyak .. kam penim ..
k bye love u all my friends =D



Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME