Starship
EXAM =O
Thursday, 20 October 2011 • 23:54 • 0 comments

hey guys (:
semalam kan 20 . 10 . 2011 ..
aku exam weyhhhh ,
waduhhhh , haha . aku rase macam nak pecah je kepale erh ,,
sungguh aa .. BM karangan tuh , ye nak 180 patah perkataan ke ats kam ?
aku mule2 buad 100 ke bawahhh =,=
gyleee ahhh , banyak lagyy ..
dah aa mase tuh aku dh tulis ngan pen ..
letih r weyh , aku ambek ketas laen .
pastu copy and tambah lagy ayat ..
hahaha . ayat aku hentam saja , asal ciap sudaahhh babe =)
cikgu yang jage tu bukan tengop pom . kan3 ?
jadi buad saja lahh , aku nak tembok dok lehh !
sebab tu kan ketas 2 . op2 ? ke guane ? wadushhh .
tembok kat ketas 1 boleyh r ,, sebab ade ABCD <3
haha . nim kene wak karangan , x kan nak tembok lok ..
salohh dah c2 ekgy .. hahaha . aku naek gylee mikir ayat panjang2 ..
aku boleh mikir sapa 210 patah perkataan je .. tapi x pe laa kan ?
sebab dah lebih dari 180 patah perkataan , huhh . AMIN .
lebih siket pom dah okay , mu nak suh aku wak panjang gy ?
gyleee otok mu ,, aku dah hanyut mikir , nim nak tambah lagy ..
bayang kan plop kalo ye nak 360 patah perkataan ?
aduhhh , aku x ahu nak kate ganeee , aku ase koho hancur pale aku nok mikir ,
kalo mu gane ? pecoh dok kepale ? dok kam kam ?
ayyooyoy , dap ah mu ork ? haha .
suke sorang dh aku erh .. ekpom sungguh ..
lepas exam BM ketas 2 , kam exam BM ketas 1 lok kam ?
haaaaa , rama orang kabo susoh wehhh .
aku nak kate gane ahu , senang ade , susoh pom lagy lah ade =,=
hhihihihi , aku bm ketas 1 nim ahh ade aku TEMBOKKKK ! bommm ~
harharhar ;D
sedak gok posen due ... weeeee <3
tapi aku arap ngat dapat A bm . aku nak naek kelas wehhh .
x mo duk kelas blakang , perangai pum jadi terikod .
so ,ZATY berusaha lebih kuatt ye ! kelas razi bole ?
insyaallah babe =) mungkin kau boleh dapatkan ape yang kau nak ,,,
kalo kau berusaha , kau akan dapat .. mak ayh kau nak tgop mu naek kelas ah wahai cik zaty .
homhomhom .. lepas exam BM ketas 1 , aku exam MATH lokk .
math senang gyleeeee ngok erh . hahaha .
x ahu nak kate gane . sebab mmg sng r , weee . LOVE U MATH .
wauuuu .. jiwang aku ngan si math erh . haha .
ahad nim aku cuti ! yeahh ,,, x skola wehh , ahhaa ..
cuti nape ahu lahh , aku x ingt .. exam akan datang ak x ahu ,
x tgop jadual ,, malas ekpom =3
hihi , k aaa . nanty aku cite lagy ,
k byeee <3 muahhh =D

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME