Starship
t e r p a k s a : ' )
Monday, 21 November 2011 • 01:00 • 0 comments


awak , sory ye ?
saya tak boleh lupakan awak .
hmm :'( 
bakpe ha ? awak selalu ade di fikiran sy .
gambar yang awak bagi dulu ,
saya dah delete . hmm .
saya terpaksa sayang .
sebab saya tak nak ingat awak kembali . 
lupakan semua nye ,
walau pun saya buad macam tu ,
saya tetap tak boleh lupe kan awak ,
hmm . menitik air mata .
aumm . sedap nye air mata : ' )
mana janji awak ?
kata tak nak tinggal . so sekarang mane nye ?
awak dah tinggal lah : D
janji janji janji . puas dah dengar .
tapi perkataan tu tak pernah awak tunaikan .
saked rasa nya hati awak buad macam ni .
tapi ape-ape yang awak buad .
saya maafkan , tapi ..........
hmm .
awak , status awak tu untuk siapa ye ?
adakah untuk si dia ? : ' )
bukan saya kan ?
sebab saya bukan macam dia .
dia baik , ape yg awak nak , semua nya ada pada dia .
saya tak de pun laaa . hihi *fake
status saya tu , 
sebenar nya hala kat awak : ' D
saya , saya ...
saya . sayaaa !
saya rindu awak lah ! hmm .
susah ke untuk awak sedar semua ni ?
susah ke ?
kadang - kadang awak like status saya ,
tapi sy tak bole mane nak like status awak ,
saya tak berani ,
sebab saya nim pengecut .
oyeahhhhh : ' )
muah sekali kat awak sayang .
saya nak hantar mesej ,
tapi saya tak berani .
sumpah tak berani ,
kawan saya cakap ,
jangan terlalu mengharap laa .
nanty kecewa baru tahu <3
hmm . memang betul pun ape kawan saya cakap .
awak nak tahu sapa lelaki tu ? 
fikir sendiri lah . awak kan pandai .
tapi kan awak , saya kecewa dengan sikap awak ,
awak pernah malukan saya depan kawan2 saya ,
owh , sedap nya rasa dipermalukan ,
rasa macam manis , masam , masin , pahit lagi lah ade .
lalalala ~ dah laa . jangan fikir lah .
stop it zaty , lupakan .
macam mane aku nak lupe kan orang yang aku sayang !
kenape jadi macam ni?
hmm . tolong laa . kau kan sama je ngan lelaki laen .
semua nye tak pernah setia pada yang satu . 
k lah . aku tak de mood nak cerita panjang ,
pape pun , kalo aku dah jumpa org yang aku sayang .
aku cerita ok ? muah : *



Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME