Starship
S E K A L I . L A G I =(
Wednesday, 23 November 2011 • 01:54 • 0 comments


awak tahu tak ?
ape yang saya rasa ?
sakit sangat sangat sayang :'(
apa yang terjadi dekat saya ,
sama je macam gambar kat atas uh .
dah tengop kan ?
mksud nye .
awak boleh ambek balik hati  tu ,
sory , saya dah hancurkan nya /:
so , sakit tak ye apabile kene macam tu ?
tak kan ? tak kan ?
OMG . semestinya awak tak rasa pape , 
sebab bukan awak jadi saya !
sakit gile hati saya awak ,
sangat - sangat . rasa pedih gile . 
saya ingat saya boleh percayakan awak ,
tapi awak sama je masalah nye ,
ex2 saya dulu semua curang .
sama lah mcam awak .
semua tak penah setia .
macam mane saya tak gile nye ?
awak janji , tak nak tinggal kan saya .
saya pun janji ,
sebab awak suh saya janji .
awak kata , awak takut kehilangan saya .
tapi ape buktinye semua ni sayang ?
cube awak bagitahu .
janji awak tak pernah tunai kan .
cakap bukan sedap lagi ,
yea x nak tinggalkan .
so sekarang apa yang terjadi ?
awak mungkir janji kan ?
saya tak tahu nak cakap ape lagi .
cuma ALLAH sahaja mengetahui apa yang sy rasa awak ea .
kan best kalo awak rasa apa yang sy rasa .
tapi , sy x nak macam tu .
saya tak suke tengop orang sy syg terseksa .
apa yang sudah saya rasa ,
awak juga akan merasai nye .
saya tak nak semua tu berlaku pada awak .
tolong lah awak ,
cukup lah awak permain perasaan saya je ,
jangan pula permainkan perasaan orang lain .
saya tak sanggup lagi melihat perempuan lain menjadi mangse .
menangis , menangis dan terus menangis .
awak tahu ,
menangis tu kerja perempuan .
sesakit hati pun , saya tak akan mengadu pada awak .
saya tak nak awak tahu apa yang saya rasa .
perit sebagai mana pun ,
tak kan pernah saya bgthu .
biar lah saya pendam rasa ini sorang - sorang .
tak perlu yang lain tahu .
kecuali ALLAH .
walau seperit mana hati saya dilukai oleh awak ,
saya tak pernah lupa awak .
tak pernah lupa manjakan awak .
saya sayang awak ,
sekarang nim perasaan saya kat awak ,
hanya sebagai kawan .
tapi .. hmm,
i can't forget it .
saya sekarang tak berapa bahagia kod , 
tiade orang mesej saya lagi .
tiade orang ambil berat tentang saya lagi .
tiada orang suruh saya makan .
tiada orang telefon saya malam - malam .
semua tu sudah tiada :')
hanya kenangan je . 
okay , sekarang .
saya nak pergi mencari kebahagiaan saya pula ,
tapi siapa yang nak mendampingi saya?
saya tak tahu . jodoh dari Allah .
saya akan menunggu ,
saya berharap .
orang yg akan mendampingi saya nanty ,
lebih baik daripada awak :)
janji akan selalu ditepati .
akan menemani saya saat gembira , sedih :')
AMIN , AMIN .
saya akan berdoa supaya awak akan bahagia dengan perempuan yang awk sayangi .
kalau awak bahagia ,
saya akan turut serta bahagia dengan kebahagiaan awak .
good luck kawan ,
semoge orang itu akan menjaga perasaan awak ,
hope kekal . 
jaga kesihatan awak okay ?
jangan lupa saya tau .
walau kita tiade ikatan ape2 .
ingat lah kawan , 
saya sentiase mengingati awak .
okay lah awak .
saya tak nak lagi mengingati perkara yang dah lepas .
so sekarang zaty !
lupakan sahaja yang lepas2 .
teruskan semangat .
kumbang bukan seekor ,
bunge bukan sekuntum ,
semoge berjaya menemui orang yg menyayangi anda :D
goodluck zaty .
#cakap sorang . wallaaaweee .
dok sehad ke ? ;p
lalalalalala ~

setiap kesedihan yang saya lalui , saya simpan sahaja di dalam hati , pendam selagi boleh pendam , insyaallah saya akan bahgia kalau ade masa nya . teruskan berdoa kebahagiaan orang :) 

yang penting sekarang saya single ! =D *fake smile pun boleh laa :)
apa yang penting ? sekarang kita happy lah .
tiada lagi masalah sekarang .
yeaaaaa <3

tapi kan sekarang sedih - sedih dahulu tak apa .
nanty di akhirat , kite suke - suke lah pula .
bersusah - susah dahulu .
bersuka-suka ? kemudian lah ! =D
hihihi . muahh :*

kepada yang bakal mendampingi saya .
bacalah 
|
|
|
|
\/


                                                     okay ? good bye . thank you for visit my blog ;)
                                             *sory , x reti speaking >_<

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME