Starship
B A C E - B A C E :)
Thursday 24 November 2011 • 22:19 • 0 comments


haaaa ....
tu dia tu dia .
kenal dok sape ho ?
mesti dok kenal kam ?
wak-wak kenal aa. 
bereh ? :D
nim er , 
aku punya kawan ,
aku punya skandal .
harhar ;)
tamak kan aku?
dia lah kawan aku ,
dan dia juga lah skandal aku .
ade paham ?
bukan pakwe lahh . 
no pakwe .
just skandal . okay ?
good , sebab percaya . 
hensem tak dia ?
tak kan ? :O
biar lah dia x hensem macam korang ,
tapi dia baik tau :')
tak pernah ade orang layan aku sampai macam tu ,
dia ni pandai jage hati aku ,
walau dia hanya skandal aku .
kau iqbal ,
jangan nak menggatal pulak ye .
kang aku sepak ,
baru kau tahu ,
hihi . gurau je la :)
dia ni kan , 
aku panggil arnab :3
comel kan panggilan tu ?
sebab gigi dia macam arnab .
comel gle .
aku suka aku suka :'D
hihi . senyak doh aa .
gigi ye comel . 
tapi kan dia panggil aku biri-biri .
alahaii ,
tak sakit mane pun hati /:
tahan lah kalau panggil aku kucing ke .
sedak kan dengar .
sekarang ni kan ,
korang nampak tak aku buat relate ngan budak atas uh ,
fb dia kan IQBAL LAA
aku wak relate tak semestinye kiteorg kapel .
right ?
just friend and skandal :3
lalalalala  ..
so sekarang , dia tengah merajuk ngan aku ,
sebab tadi dia anta relate .
aku kate la aku malas nak trime ,
pastu ye marah weh .
alahaii . 
jangan lah marah .
okay okay aku trime dah .
dah dah lah tu merajuk .
kam x comel . huhu :')
nak tahu dia balas mcm mne chat aku ,
yg aku kate malas nak app .
ye kate gini er 
klu malas xyah ar approve ! bye ! "
aduh , 
aku tak mo lah macam ni .
dah dah laa iqbal er .
aku penat oh gini ,
aku nak nangis ase setiap hari .
bukan sal mu ,
tapi aku ade masalah sikit .
tolong aa . aku harap ngat jangan gini .
please  :'(
penat dah . 
tapi kalau mu nak terus ngan kemarahan mu kat aku ,
okay , 
aku terima .
sebab aku x boleh dah nak buat ape .
aku x ley nak tolong orang .
nak pujuk orang .
aku x ley .
aku x tahu kenape .
mungkin , disebabkan aku ade mslh .
aku x ley nak care dah hal orang buat sementara nim .
aku mane chat dah lenim .
aku x ahu kenape .
semakin lame ,
semakin aku kurang chat .
balas pom macam 
YE , OKAY , OOO . dan lain2 .
ohh , sory aa ,.
aku mitop maaf kat orang yg aku balas mcm tu .
aku x ahu punca ape ak jadi gini .
hmmm . maybe eyda je tahu perasaan aku gane ,
pedih sangat - sangat .
biar lah aku tue setahun dari eyda ,
asalkan dia paham keadaan aku .
thank you eyda .
aku x ahu nak luah mcm mane lagi , 
yang penting aku minta maaf kalau korang ,
terase hati ngan aku .
cari lah kawan yang lebih baik dari aku neh ?
kau pun iqbal .
aku minta maaf ,
sory kalo ak hanye sakit kan hati kau .
i'm sorry  . 
aku manusia biase , 
tiada yang sempurne ,
ok bye 





Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME