Starship
H A Y A T I L A H :')
Thursday, 24 November 2011 • 04:39 • 0 comments


tahu tak apa tajuk saya ?
tahu kan ? HAYATILAH .
cube korang hayati betul - betul lagu ini .
mesti korang akan rasa sedih kan ?
air mata aku pun nak mengalir dah la .
sebab hayati lagu nim .
sedih weh . 
sedih sangat - sangat .
jgn tgok aa muke aku kat atas .
sedih odo :'(
aku nak bahagia lah weh .
nok sangat - sangat .
asyik sedih jee .
hmm . bile la kebahagiaan tu dtg kat aku ?
semua orang tak kan pernah thu kan ?
hanya Allah sahaja maha mengetahui.
sebab Allah lah menentukan segala - galanya .
teruskan berdoa kepada Allah .
kerana Allah sangat suke kite meminta pertolongan nye .
tapi jangan lah kite berdoa kepada nya ,
saat susah sahaja .
saat senang mahupun susah ,
ingati lah Allah .
kerana Allah sentiase ade di saat kite sedih mahupun gembira .
kankankan ?
walau pun kite tak nampak ,
tapi di akhirat nanty kite nampak lah .
hmm . Ya Allah .
kurniakan lah kepadaku seorang lelaki yang akan sentiase bersamaku .
yang akan sama2 tempuh semua dugaan mu .
sentiase ada saat kite sedih mahupun gembira .
hmm . rasa sakit hati kite ,
tiade orang tahu lah .
kecuali Allah .
jangan lah kita persalah kan Allah sebab kite susah .
tak , sebenar nye Allah uji kemampuan kite .
betul tak ?
jangan ingat yang kite susah nim ,
sebab Allah benci kite .
tak pernah Allah benci kite .
tetapi sebalik nya Allah sangat menyayangi kite :')
hmm , yang penting sekarang nim ,
hadapi semua dugaan ini ,
terima dengan seadanya .
yea :'D
terima dengan seada nya .
k lah , nanty update pulok . 
adok cerita lagi nim ,
byebye , 
aku sayang mu semua <3


Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME