Starship
no title ?
Sunday 25 December 2011 • 08:07 • 0 comments


Hey :')

eh , lupa pulak , kita kan umat islam , so ? apa perlu buat ? cuba fikir . okay-okay . malas nak fikir ? aku bagitahu lah . sebelum nak cerita apa-apa ke , nak tegur orang ke , mulekan dengan apa ? apa ? apa ? woaaa . Assalamualaikum :') okay , dah jawab salam aku ? ikut mu lah nak jawab dok , yang penting . kalau mu dok jawab , berdose tau ;'p hihi . suka-suka jugak . sedih pun sentiase ade lolll ;'O aku nak cerita apa ye ? oyeoyeee <3 sebenar nye kan , dah lame op aku tak update blog . kankan ? huhh . rindu jugak lah kt blog ambe . sian ye , lame aku tak update and kotorkan blog aku , winkwink :'D 

hmm , okay nak cerita pasal ape er ? sebab tajuk aku sekarang " NO TITLE " . jadi ikut suka hati lah nak cerita apa pun kan ? huh , sebenar nye kan , sekarang ni aku SINGLE ;O percaya atau tak ? percaya lah neh ? aku tak tipu pun , buat apa nak tipu ? ade ke aku dapat faedah ? ta de pun , dose lah jawab nyee . hoho . kankan ? aku baru je lagi single . dah biase single ni . kapel kadang-kadang memang menyakitkan hati . kan ? jeles / cemburu tak tentu pasal . perkara biase lah tuu dalam kapel . kalau dok jeles kam , orang kate dok sayang la , itu ini la . haihh . 

sekarang dah pukul berapa er ? jap nak tengok jam . urrrrrr -----------> 12 malam <--------- haa , tengah malam bute gini aa baru aku nak update . harharhar  :') dah bosan kan . aku sebenar nye tak ahu gak nak update nape . cerita je la pape pun , asal update sudah . kankan ? fuhhh /: 

haa . tahu tak ? akak aku dah nak bertunang laa :'D aduhh . sedap nyee . jeles lettew . aku nok tunang gok . haa :'| *kecik-kecik dah nak tunang , skola pun belum abis lagi . haih * hihihi . gatal sangat tek aku ni ;'p bile aa nak tunang tu ? woaa . tarikh nya jatuh pada 1.1.2012 ;'O so sweet . happy new year lah . kak er , mu nak tunang kan ? aci dok nak tumpang tunang tek ? aku tengah galok nak tunang tek er . bia adok orang nak tunang ngan aku pun , aku nak tunang sorang . sebab adok orang nak jadi tunang aku )': sedih lettew . 

k laa . adok mnde nok cite beno . bubye . iloveyouprengg <3 :'*

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME