Starship
Rasa sedih , gembira , geram semua ada :')
Tuesday 3 January 2012 • 04:37 • 0 comments


Assalamualaikum :')

hey semua . lame nye tak update blog ni kan ? :'| sebelum aku nak cerita something , aku nak tanya korang nih . hmm . korang sehat ? harapharap korang sihat lah ye . huh . hmm . korang tengah rasa apa sekarang ni ha ? Happy ? Sedih ? Geram ? or something else ? hmm . aku sekarang pelbagai rasa ada :'( masam , manis x de pun . hmm . sedih , geram ade la . happy pun kurang . dah macam tiade lagi . hmm . 

okay , aku nak cerita pasal geram dulu neh ? kejap lagi aku cerita pulak pasal sedih ke , happy ke . okay ? :'* aku kan tengah geram dengan sorang budak nih , slalu kacau aku . dah lah aku tak kenal , kalau aku kenal tu takpe lah . huh . selalu tefon aku , slalu mesej aku . memang fed-up gilegile ! huh -.-' rasa nak g tembak je dia . aku dah kata jangan ganggu aku . tapi dia degil . alaaa . bale guh . nak tahu nama dia apa ? ARITH !!! budok mane ahu . memang bangang aaa . mu nok mnde ha ? aku banyak kali doh sabo , aku kate jangan ganggu aku mu still ganggu aku . pah mati pun , aku dok maafkan mu . mu bace aa . aku nok wi mu sedo a ! aku nasihat bukan nak dengar . kalau aku tak balas mcg mung , mu tefon aku kan ? macam sial jewh !!!! aku dah sakit hati ngan mu , aku dok akan terima mu sebagai kawan aku , noknok mu nak kapel ngan aku kan ? aku tak kenal mung ! jangan harap aku kapel ngan mung . ikut mung aa nak kata , mung nak tunggu aku sapa aku terima mung pun , tapi yang pasti , aku dok akan terime ! mu sedak je kabo , mu ngan aku jodoh . alahaaiii . mung ingt mung sapa ha ? sedo aaa diri o ! cermin diri mu o . aku sayang kan ex aku lagi . bia lah ye x syg aku pun , aku duli mende . huh :'(

okay . setakat nim je aku leh cite pasal geram , yang lain tu , lain kali aa . kalau jumpe aku , baru aku cite :') oh , okay . aku nak cerita sal sedih lah plop :'( aku sekrang banyak pendam perasaan nim , apa yang aku rasa , pedih ke , aku tak cerita pun kat kawankawan aku :'( dieorang semua selalu kate SABO ZATY SABO . yeyeyee . aku sabo . tapi bukan mu semua yang lalui gini , aku yang lalui weh :'( hmm . andai lah boleh kan , aku nak dia smula . aku nak dia !!!! hmm . tapi kalau kita nak kat dia pun , dia mana nak kat kita dah /: kan ?      huh . semalam aku mimpi dia . aku mimpi dia weh . dah masukkali ke-3 aku mimpi sal dia . antara semua mimpi , mimpi kali ke-3 tu , buat aku sedih . buat aku menyesal putus ngan dia . nak tahu aku mimpi apa yang kali ketiga ? gini cite ye , dia ajak aku keluar , and then aku kata tak ada orang nak hantar aku , dia pun kata lah , takpe , awak naik lah sekete ngan sy :') and then , aku suruh akak aku hantar aku kat rumah dia . aku pun turun , nampak dia . dia pun senyum kat aku . pastu , dia datang ke arah aku , dia masuk lam kete aku . aku pun apa lagi , terus aa naik kete aku tuh , akak aku lah yg drive kerete . aku ngan dia duduk belakang . mase mulamula tu malu aa . malu nak tegur , pastu mesej #padahal ade kat sebelah jew # lamalama tuh , dia tegur aku :') aku pun senyumsenyum . hee . dalam mase yang sama , dia buat lawak . kite org pun main guraugurau ;'O wahh . best kan ? lepas tu , dia pegang tangan aku :') sambil cakap , " SAYA SAYANG AWAK " wahh . best nya . aku pun malu laa dia cakap mcm tu . hmm . tapi kan , semua tu hanya sekadar mimpi :'( awak , kalau kita masih kapel sekarang , ari ni 3 . 1 . 2012 dah masuk sebulan kan ? :') tapi semua tu dah tiade . sy nak awak semula . Insyaallah sy akan tunggu awak , selagi sy mampu . saya syg awk . ye , kalau boleh sy nak ucap tu . hmm . sy rindu awak Capital A .

k laa awak semua , aku dok larat dah nak cerita :') pedih gile rasa hati . kalau awak baca blog saya . sy just nak awak tahu , sy rindu awak , sy syg awak . biar lah awk x syg sy pun :'* hmm . sampai di sini sahaja :') kalau ade salah ejaan , maafkan sy . sy manusia yang tk sempurne , sering melakukan kesilapan tanpa di sedari . Assalamualaikum :')

Disclaimer


Welcome to my paradise. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Time Machine



Big Clap To


Template by: Nana Azmi
Basecodes: Nurul Afiqah
Edited: YOUR NAME